کد خبر: ۱۲۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
گروه استان‌ها- خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی امروز گزارشی با عنوان "تجربه ناموفق سینما ماشین در مشهد/ بلیت‌ها فروخته اما فیلم اکران نشد" را روی خروجی خود قرار داد که اینک با واکنش روبه رو شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی گزارشی با عنوان «تجربه ناموفق سینما ماشین در مشهد/ بلیت‌ها فروخته اما فیلم اکران نشد» را روی خروجی خود قرار داد که اینک با واکنش روبه رو شده است.

صدرا یوسفی معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس در این زمینه اظهار داشت: قرارمان با اجراکننده این است که طبق ضوابط و مقررات اداره کل ارشاد صورت بگیرد و یکی دو شب نیز به صورت رایگان اکران‌ها تست شد و صحبتی که داشتیم این بود که بعد از صدور مجوز توسط ارشاد، بلیت فروشی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم ظرف یکی دو روز آینده این مسئله محقق شود و مشکلی از نظر قانونی صورت نگیرد.

یوسفی در مورد انتقادی که از عدم اطلاع‌رسانی برای لغو اکران نیز صورت گرفته تاکید کرد: دیروز نیز عنوان نشد که بلیت‌فروشی صورت گرفته و اگر صورت گرفته ابتدا حتما باید مجوز صادر شود و سپس بلیت‌فروشی و سایر موارد انجام شود؛ مجموعه‌ای که کار سینماپارکینگ را دنبال می‌کند باید حتما مجوز را از ارشاد اخذ کنند و ممکن است زودتر از اینکه مجوز کتبی را بگیرند اقدامی صورت داده‌اند.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در مورد اینکه عنوان شده شرکت مجری قبلا تجربه ناموفق در این حوزه در مشهد داشته تصریح کرد: سازمان سینمایی اوج در این زمینه پیمانکار است که از موسسات سینمایی اصلی کشور است و تهیه‌کننده است؛ نمی‌دانم در سپاد با چه کیفیتی جلو رفته‌اند اما در کوه پارک تمام زیرساخت‌ها را فراهم کرده‌اند و استقبال نیز خوب بوده و امیدواریم با صدور مجوز جلو بروند و مشکلی صورت نگیرد.

یوسفی افزود: فعلا به صورت موقت کار را در کوه پارک دنبال می‌کنیم و قطعا اولویت اکران با سینماها است و نمی‌خواهیم فعالیت سینماها تحت‌الشعاع قرار گیرد و در ادامه کار با توجه به استقبالی که از سوی مردم صورت خواهد گرفت برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و وجود محدودیت برای رفتن به سینما در شهر و با توجه به فضای کوه پارک، یکی از برنامه های ما ایجاد «سینما پارکینگ» است؛ سینما پارکینگ در کانون پنجم کوه پارک پیش بینی شده و اقدامات زیرساختی آن نهایی شده است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: سینما پارکینگ برای ظرفیت حدود 250 ماشین پیش بینی شده است و امکان اکران همزمان دو فیلم به صورت هم زمان فراهم شده است.

انتهای پیام/282/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار